Regulamin pobytu
§ 1
Przedmiot regulaminu
- Niniejszy regulamin określa przedmiot świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie obiektu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty rejestracyjnej jak również poprzez dokonanie rezerwacji , wpłaty zadatku bądź całej należności za pobyt w obiekcie.
- Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Woźniak Residence.
- Regulamin dostępny jest w każdym pokoju oraz w Recepcji.
§ 2
Doba hotelowa
- Pokoje wynajmowane są na doby (tzw. doba hotelowa).
- Gość jest zobowiązany określić precyzyjnie planowany czas pobytu w Obiekcie wynajmując pokój.
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu przybycia i kończy się o godzinie 11:00 w dniu zakończenia pobytu.
- Pozostanie w pokoju lub pozostawienie rzeczy po godzinie 11:00, bez zgłoszenia tego w recepcji jest traktowane jako przedłużenie pobytu.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godz. 20:00, w dniu poprzedzającym dzień wymeldowania . Obiekt uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę możliwości. Przedłużenie doby hotelowej do godziny 13:00 wynosi wiąże się z uiszczeniem opłaty w wysokości 50% ceny doby hotelowej wynikającej z cennika znajdującego się w zakładce „ceny i pakiety” na stronie internetowej www.hotelwozniak.pl
§ 3
Płatności
- Opłata za pobyt jest pobierana z góry najpóźniej w dniu przyjazdu za określoną ilość noclegów
- Naliczanie wartości rezerwowanych usług hotelowych następuje zgodnie z obowiązującym w dacie dokonania rezerwacji cennikiem .
- Opłata klimatyczna jest obowiązkowa.
§ 4
Meldunek
- Podstawą zameldowania Gościa jest okazanie pracownikowi recepcji dokumentu tożsamości z fotografią oraz podpisanie karty meldunkowej. W przypadku odmowy okazania dokumentu tożsamości w sposób umożliwiający zameldowanie, recepcjonista ma prawo odmówić wydania karty / klucza do pokoju.
- Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju ani też miejsca w pokoju innym osobom bez uzyskania zgody Recepcji, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- Gość hotelowy może przyjąć do swojego pokoju osoby odwiedzające, ale tylko w godzinach od 7:00 do 22:00. W pozostałych godzinach istnieje obowiązek meldowania dodatkowych osób przebywających w pokoju.
- Obiekt może odmówić zameldowania gościa pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, lub takiego, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin Obiektu wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym Gości, albo szkodę na osobie Gości, pracowników Obiektu lub innych osób przebywających w Obiekcie, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie Obiektu.
- W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby, Obiekt nie zwraca opłaty za daną i pozostałe doby hotelowe.
§ 5
Usługi
- Obiekt Woźniak Residence ma obowiązek zapewnić:
- warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa;
- bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowania tajemnicy informacji o Gościu;
- profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Obiekcie.
- Na życzenie Gościa Woźniak Residence świadczy nieodpłatnie następujące usługi m.in.:
- udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą;
- budzenie o oznaczonej godzinie;
- przechowywanie pieniędzy, przedmiotów wartościowych w depozycie w czasie pobytu Gościa w Obiekcie;
- przechowywanie bagażu Gościa – Woźniak Residence może odmówić przyjęcia bagażu przechowywania bagażu w terminach innych niż daty pobytu Gościa hotelowego oraz nie mających cech bagażu osobistego;
- przechowywanie sprzętu rekreacyjnego podczas pobytu Gościa w Woźniak Residence.
§ 6
Odpowiedzialność
- Obiekt ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług, w zakresie określonym przepisami art. 846-852 Kodeksu Cywilnego o ile strony nie postanowiły inaczej.
- Gość powinien powiadomić Recepcję o wystąpieniu szkody, niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- W Obiekcie prowadzony jest depozyt. Rzeczy wartościowe i większe sumy pieniędzy Gość hotelowy winien składać do depozytu.
- Odpowiedzialność Obiektu z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest wyłączona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane na przechowanie do depozytu w Recepcji.
- Obiekt może odmówić przyjęcia rzeczy, o których mowa wyżej, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo w stosunku do standardu Woźniak Residence mają one zbyt dużą wartość lub gdy zajmują zbyt dużo miejsca.
- W przypadku utraty lub uszkodzenia przedmiotów, o których mowa wyżej, odszkodowanie nie przekracza sumy określonej art. 846-852 Kodeksu Cywilnego.
- Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za zabrudzenia, uszkodzenia lub zniszczenie urządzeń hotelowych oraz braki w wyposażeniu, powstałe z winy Gościa lub z winy osób Go odwiedzających.
- Zakazuje się Gościom dokonywania jakichkolwiek zmian w pokojach hotelowych i ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia, nienaruszającym ich funkcjonalności oraz bezpieczeństwa korzystania.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub utratę samochodu bądź innego pojazdu albo przedmiotów w nim pozostawionych należących do Gościa, chyba, że szkoda nastąpiła z winy Woźniak & Residence.
§ 7
Cisza nocna
- W Woźniak Residence obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godz. 22.00 do godz. 7.00 dnia następnego.
- Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Woźniak Residence może w trybie natychmiastowym odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę. Jednocześnie Obiekt zastrzega sobie prawo do wyegzekwowania opłaty za rozpoczętą dobę hotelową.
§ 8
Karta Hotelowa
- Karta hotelowa (klucz), którą Gość otrzymuje w chwili zameldowania jest kodowana dla Gościa na czas Jego pobytu i nie może być przekazywana osobom trzecim.
- W przypadku zgubienia lub uszkodzenia karty hotelowej Gość winien natychmiast zgłosić ten fakt w Recepcji. Opłata za wydanie nowej karty hotelowej wynosi 30 zł.
§ 9
Bezpieczeństwo
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek, żelazek i innych urządzeń elektrycznych nie stanowiących wyposażenia pokoju.
- Zabrania się przechowywania w pokojach hotelowych ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.
- Przed każdorazowym opuszczeniem pokoju należy sprawdzić czy zakręcone są krany, zamknięte okna oraz czy nie zaprószono ognia.
§10
Zwierzęta
- Obiekt akceptuje na swoim terenie obecność tylko psów o masie do 5 kg.
- Właściciel zwierzęcia jest zobowiązany do trzymania go w taki sposób, aby nie stanowił zagrożenia dla innych Gości hotelowych oraz personelu.
- Pobyt z psem podlega dodatkowej opłacie uzależnionej od sezonu oraz w którym będzie przebywać. W terminach specjalnych, takich jak Wielkanoc, Majówka, Boże Narodzenie, Sylwester itp. Hotel może odmówić przyjęcia psa ze względu na duże obłożenie oraz nietolerowanie zwierząt przez innych Gości.
- Pobyt psa w Obiekcie warunkowany jest posiadaniem jego książeczki zdrowia z aktualnymi szczepieniami i poświadczeniem odrobaczenia. Hotel nie przyjmuje zwierząt chorych.
- Za wszelkie szkody wyrządzone przez zwierzę odpowiada jego właściciel.
- Właściciela zwierzęcia obowiązują takie zasady jak: zakaz wprowadzania zwierzęcia do punktów gastronomicznych, rekreacyjnych, SPA & Wellness, a w miejscach ogólnodostępnych właściciel psa ma obowiązek trzymania go na smyczy.
- Właściciel zwierzęcia jest obowiązany sprzątać odchody pozostawione przez nie na terenie Woźniak Residence.
§ 11
Papierosy
- Na terenie całego Obiektu obowiązuje zakaz palenia papierosów i wyrobów tytoniowych, poza strefami wyznaczonymi: taras przed wejściem. Naruszenie powyższego zakazu stanowi wykroczenie w rozumieniu art. 13 ust. 2 ustawy z 09.11.1995 r. o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych (Dz.U. Nr 10 poz. 55 z późn. zm.) i wyrobów typu e-papieros – zagrożone karą grzywny 500 zł. Złamanie zakazu palenia papierosów i wyrobów tytoniowych jest równoznaczne z wyrażeniem przez Gościa hotelowego zgody na pokrycie kosztów dearomatyzacji pokoju w wysokości 2000 zł, które zostaną automatycznie doliczone do rachunku hotelowego.
Dziękujemy za czas poświęcony na zapoznanie się z niniejszym Regulaminem.
Mamy nadzieję, że zachowanie powyższych wskazówek wpłynie pozytywnie na Państwa pobyt w naszym Obiekcie.